Goodbye Wrinkles liftende hals en decolleté masker

Ik ben gek op maskers. Maar ook op voedende cremés voor mijn gezicht. Omdat ik richting de 30 ga, ben ik al stiekem aan het kijken naar verschillende producten die mijn gezicht beter voeden en die tegen rimpels werken.

20150920_145906

Het is een masker voor je hals en decolleté. Laat ik eerlijk zijn, ik kwam deze masker tegen in mijn beauty kast. En dacht telkens wat moet ik met een masker op mijn decolleté? Dit gaat toch vies plakken en lekken in je kleding?! Ik dacht ik doe het toch want dan kan ik met jullie delen wat ik ervan vond. De dikke romige gele masker voelt fijn in mijn handen en ik verwacht dus ook dat het een fijne masker is.

20150920_151321

20150920_151259

20150920_150716-1

Ik kan alvast vertellen, de geur is echt heerlijk. Maar of ik er ontspannen van werd? Mijn huid in ieder geval niet. Het brandde en jeukte! Ik heb het nog geen 3 minuten erop gelaten. Mijn huid gloeide en was rood. Helaas kan ik hierdoor niet vertellen of het echt werkt, zoals ze beloven. Mijn huid reageerde hier niet goed op. Dit is de eerste keer dat ik slecht reageer op een masker van Dr. van der Hoog. Volgende keer beter!

Groetjes Sterre,

Plaats een reactie