Freeman Facial Anti-Stress Mask

20151106_094140

Mijn huid is op dit moment niet iets waar ik heel vrolijk van wordt. Ik heb wat last van acne hier en daar. Ik weet wel waar het vandaan komt (hormonen, nieuwe dag en nacht cremé),maar wanneer ik denk dat ik bijna ervan af ben komen ze weer terug.

Ik gebruik nu een tijdje deze masker. Het is geen wondermiddel. Er zit voor het grootste deel water en klei in. Daarnaast zit ik er ook zeezout in, algen extract en wat oliën. Normale ingrediënten voor het bekende kleimasker.
Het Facial Anti-Stress Mask Dead Sea Minerals zou overtollig vet absorberen en de poriën helemaal schoonmaken. Dat is nou net wat ik nodig heb.

20151106_094205

De verpakking is een tube, wat ik heel fijn vind dan hoef je niet steeds met je vingers in een potje. De masker heeft een Smurfen kleurtje en ruikt ontzettend lekker.

20151106_094224

Mijn huid voelde na het gebruik een beetje trekkerig aan, maar dat is normaal bij een kleimaskers. Wel voelde mijn huid lekker zacht aan nadat ik mijn gezicht had ingesmeerd met mijn dag crème. Verder was er niet veel veranderd. Het is een prima masker.

De masker is te verkrijgen in verschillende drogisten voor een klein prijsje van € 3,99.

Liefs Sterre,

Plaats een reactie